/ ....in the middle of nowhere..... - Blog.hr

utorak, 25.03.2008.

ja mrzim svoje starce. al to nije važno.



Danas. Sad. Maloprije. Pokazali su svoje pravo lice. I mrzim to. Kaj su takvi. Kakvi već jesu. Kaj tak razmišljaju. I mrzim počinjati pismo lošom vijesti. Relativno lošom. I plašiti te tak. I uopšte tak neke da moram govoriti da su rekli.
Dojdem ja dolje. Sutra bu došl , rekoh. Oke. Al otac počl. Da ti si gost i nemre se kakti udobno i normalno ponašati dok je tebe u kući. Da nemre kakti stavljat noge na stol (pokazan primjer) il normalno se odmarat i ponašat. Dok mu takav, gost koji je kakti dve vure kod njega od koga ga vidi prvih i zadnjih 5 minut i samo to, pri njemu njegof gost. I da život se sastoji od obaveza. I da oni nemreju sad iti u Zagreb naprimjer subotom dok se nas dva nalazimo. Mislim, moreju al im to relativno jerbo im ja kakti trebam i kakti ih sputavam. Da to preveč, da ak se vidimo svaki/svaki drugi dan, da nezna on kam to vodi. Da mora da se zna granica. (WTF???) Da nemre me on peljati u srijedu, čtevrtak, petak, i da u subotu isto radi cijele dane, i da me nemre nit u nedjeljku peljati kad bu cijelu noč tražil s policijom ludžake po Ivančici, il pratil piple h Bračak il ih skidal s vješala. Da je sposoban nasmješiti se tvojoj majci. Bok Teja! Juuuj….Pak smo se vidli i školi….itd…..da ju tak more pozdraviti u školi, i u Zaboku, odnosno pri vama. Da mu je drago kaj očeš dolaziti kod nas. Al da nemreš tu biti kakti cijele dane, da te ne stavljam u rang s nekom Mandom i s drugom mi jednom ženskom koja bila s menom na moru, a nezna joj ime. Nezna ni tebi ime. Zove te Alen. Džubre. Tak da rekl da nemaš ti kaj delat sutra pri meni prije pol 3. Da posle moreš dojti. Al ne prije pol 3. Jer ih tad kakti nea doma. I rekla majka da hjutro posisam. Da kakti bumo kakti mislila dolje. Ja nemrem to više podnesti, To su trebali prije reči. Da im kakti smeta. To kaj im smeta. A sad više nisam sigurna kaj ih ne smeta. I kaj ih smeta. Rekli da nesmem dopustiti da im osječaju vladaju životom. Da mora da imam prioritete koje su oni imali dok su bili mojih godina i zbog kojih imaju ono kaj imaju. To kaj imaju. Materijalno. Ko da meni ni škola prioritet. Ko da neznam kaj više. Oni misle da nije. Imam ja veči prioritet. Al i škola je pri vrhu. Dovoljno da iam ocjene kakve imam i da postigla ono kaj sam postigla. Al to kaj sam postigla, to čista sreča. Sreči se poslije vratim. Al to nije važno. Kaj… To im ništ ne znači. Rekl, da tak učestalije i učestalije vidžanje mora da vodi ili da se bumo posvadili ili do nečeg drugog što nije htijo imenovati. I znam da vjeruje, več mi to rekl, da moram da popustim u školi, očekuje to od mene. Jer rekl kakti da ti imaš „problema“ u školi. I to me bilo zbacilo iz takta, prvi put kad je to rekl, i danas, kad je to gotovo ponovil, sam na drugi način.
Ak mu neke bilo krivo. Mogl je to reči. Na početku. Svačemu se sposobno prilagoditi. Svačemu pokazati da vrijedi upravo suprotno. Imam dokaze.



zaboravite to kaj ste upravo pročitali. ovo je (naj)važnije:

Spiritualized › Ladies & Gentlemen We Are Floating In Space


All I want in lifes a little bit of love
To take the pain away
Getting strong today
A giant step each day
Wise men say
Only fools rush in
Only fools rush in
But i, I cant help
I cant help falling
Falling in love with you

I will love you till I die
And I will love you all the time
So please put your sweet hand in mine
And float in space and drift
in time

All my time until I die,
Well float in space just you and i
And I will love you till I die
And I will love you all the time
So please put your sweet hand in mine
Well float in space just you and i


Wise men say
Only fools rush in
But I cant help
Falling in love with

- 09:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>